uitslag snertwedstrijd

Zaterdag, 29 oktober 2011

snertwedstrijd

Op zaterdag 29 oktober werd de jaarlijkse "snertwedstrijd"  gehouden aan de Hoogeveense Vaart ter hoogte van Erica. Om 8.30 uur de loting op de parkeerplaats van autorecycling Prins. Naar aanleiding van het succes van vorig jaar waren de verwachtingen hooggespannen. Met 46 opgaves was het dit jaar de grootste opkomst sinds tijden. Helaas op de wedstrijddag nog 4 afzeggingen/ niet opkomen dagen! Maar met 42 deelnemers nog steeds een grote groep vissers. Tijdens de wedstrijd bleek dat er overal wel een visje was te vangen. In vak A was Luc de Vries met 2640 gram de winnaar en in vak B Reind Klaasen met 3150 gram. Na de wedstrijd met z'n allen naar café The Spot voor een lekkere bord snert. Met nieuwe eigenaren ook weer afwachten wat de "Spot" schaft. De snert smaakte goed en de tafel was rijkelijk gevuld met worst en roggebrood met spek enz. Het was ondanks de ietwat tegenvallende vangsten toch weer een geslaagde dag!!! Ik zou zeggen tot volgend jaar bij de snertwedstrijd, deze wordt gehouden op 27 oktober 2012

Uitslag:

Vak A                                                             Vak B
Naam                  Gewicht (gr.)                   Naam                 Gewicht ( gr.)
1  L. de Vries      2640                                1 R.Klaasen      3150
2  R.Robben       2140                                2 H.Hakkers      3100
3  A.Hartman      2140                                 3 B.Visser          2100
4  G.Exel              1800                                4 H.Doornbos   1550