Jaarvergadering HSV 't Dobbertje

Vrijdag, 22 maart 2013

Jaarvergadering HSV 't Dobbertje en prijsuitreiking clubcompetitie 2012

De Jaarvergadering heeft inmiddels plaatsgevonden, onder enorme belangstelling van de leden!!!!!! Er waren zegge en schrijve 5 leden aanwezig,waarvan 4 prijswinnaars van de clubcompetitie. Wat als de prijzen van de clubcompetitie niet op die avond zouden worden uitgereikt. Is het dat het niet bekend genoeg wordt gemaakt wanneer de jaarvergadering is ? Het staat vermeld in het informatieboekje en het wordt vermeld op de website! Als er suggesties zijn over hoe je eventueel de jaarvergadering beter bezocht kunt maken hoort het bestuur het graag.

Toch was het een gezellige avond met als hoogtepunt natuurlijk de prijsuitreiking van de clubcompetitie.

Hieronder de Winnaar van 2012,  Henk Hakkers