Einduitslag Clubcompetitie 2011

Woensdag, 20 juli 2011

Spannend slot clubcompetitie

Zelden zo'n mooie competitie meegemaakt en ik heb er wat gevist binnen onze vereniging, was een van de opmerkingen gemaakt door een van de deelnemers! Bij de laatste wedstrijd stonden enkele vissers zo dicht bij elkaar dat het echt alle kanten nog op kon. Maar twee sprongen er toch wel uit, eentje dacht al kampioen te zijn maar!!!!!  Op 13 Juli de laatste wedstrijd H.Wolken 580 punten en R.Klasen 578 punten. Het laatste signaal en dan wegen,H.Wolken halfweg het vak nog aan kop, maar zoals zo vaak de laatste in het vak en tevens een goede bekende die je de das om doet. klaas v/d Veen wist het vak te winnen en verwees H.Wolken naar een tweede plek. Weg Kampioenschap???????????? Die angst was terecht zoals later bleek want R.Klasen wist zijn vak te winnen en werd KAMPIOEN.

Een aantal feiten op een rij:

• totaal aantal deelnemers 271
  • gemiddeld per wedstrijd 27
  • totale vangst 218940 gr.
  • gemiddeld per visser 808 gr.

Voor de gehele uitslag klik hier

PS. De eerste 6 vallen in de prijzen, deze worden uitgereikt op de jaarvergadering 2012 ( prijzen persoonlijk afhalen)