website online

Donderdag, 14 juli 2011

Moeizame start website

Eindelijk is het dan zover en kan de site van de vereniging online gaan. Na veel problemen met allerlei downloads en programma's die niet goed werken zijn we dan online. De web-log van onze vereniging is niet meer bereikbaar voor veranderingen dus zoals ook in ons boekje staat aangekondigd een website. Er zal nog veel aan gesleuteld en veranderd worden maar het begin is er!!! Als jullie nog leuke ideeen, verhalen, foto's of iets dergelijks voor de website hebben hoor ik het graag via de mail. ( tdobbertje@gmail.com )

M.vr.gr. Christian Wesseling  secretaris HSV 't Dobbertje