snertwedstrijd 27 oktober 2012

Woensdag, 31 oktober 2012

De jaarlijkse snertwedstrijd is weer gevist

Snertwedstrijd 27 oktober 2012
De laatste viswedstrijd van het jaar, traditioneel de snertwedstrijd. Met een opgave van 36 vissers weer een goede opkomst. De eerste nachtvorsten alweer achter de rug dus maar even afwachten wat de vangsten worden! Aan het weer ligt het niet ondanks de kou toch een lekker zonnetje op de rug. De vangsten waren gemiddeld iets minder dan de vorige jaren, maar dat is nu wat vissen ook leuk maakt er is bijna geen dag gelijk. Na het wegen op naar the Spot voor een heerlijk bord snert met de gebruikelijke extra’s rookworst en roggebrood met spek. Helaas een aantal vissers die naar huis zijn gegaan, ze weten niet wat ze hebben gemist! Na de buik goed rond hebben gegeten over tot de prijsuitreiking.

Vak A                                                Vak B
1 A.Lugers 2341 gr                        1 H.de Groot 2191 gr
2 B.Visser 2132                              2 H.Hakkers 1959
3 H.Lugers 2120                            3 L.de Vries 1730
4 M.Pusch 1806                             4 W.Oosting 1632
5 B.Schwarz 1762                          5 M.Theisman 1596
6 K.Múller 1460                              6 R.Robben 1486

Al met al toch weer een geslaagde dag en hoop iedereen bij de volgende snertwedstrijd weer te zien!

Voor de foto's zie rubriek foto's