website weer bereikbaar

Donderdag, 17 juli 2014

eindelijk duidelijk waarom website niet meer te bewerken was!!!

beste leden,

Eindelijk kan ik weer de website beheren, na achteraf bleek is er vanuit de organisatie die de website en servers beschikbaar stelt een update opgevoerd waardoor de website niet meer te bewerken is met windows xp. Als er nu gewoon een mededeling was geweest had het uitzoeken waarom het niet meer werkte veel minder tijd en frustatie gekost. Heb zoveel mogelijk de uitslagen van de clubcompetitie aangevuld. Op moment van schrijven is ook de laatste wedstrijd al gevist en de einduitslag zal dan ook zo spoedig mogelijk volgen.
Mijn excuses voor het ongemak en het niet up to date houden van de website.

Met vriendelijke groet,

Christian