koppelwedstrijd 2013

Zaterdag, 7 september 2013

verslag koppelwedstrijd 17 augustus 2013

Even als intro kan ik iedereen adviseren eerst goed na te denken alvorens men wisselt van internet provider. Alle reclame van wij regelen alles voor U, nou ik heb het ondervonden meer als twee weken geen internetverbinding in huis!!! Maar gelukkig werkt alles weer.

Later als gebruikelijk nu dan toch een kort verslag van de jaarlijkse koppelwedstrijd van HSV 't Dobbertje. Onder goede omstandigheden werd deze wedstrijd gevist aan het stieltjeskanaal ter hoogte van de Huttenheugte. De wedstrijd zat met 60 koppels helemaal vol. In de laatste week kwamen nog verschillende telefoontjes maar helaas moesten we deze vissers teleurstellen. Als je volgend jaar weer mee wilt doen geef je dan tijdig op om teleurstelling te voorkomen.

De wedstrijd verdeeld in twee vakken van 30 koppels en de wedstrijd kon beginnen. Zoals zo vaak bij wedstrijden werden er op de kop/staart plekken de meeste vis gevangen. Met 19 koppels die geen vis ter weging brachten blijkt maar weer de wisselvalligheid van het hedendaagse viswater!

Met 10 prijzen per vak en per vak 5 poules een goede prijsverhouding, per vak 8 prijzen vanuit de vereniging en per vak 2 extra prijzen aangeboden door respectievelijk Koopman Hengelsport en Hengelsport Emmen. De enige aanmerking was dan ook dat de dozen wat slapjes waren voor de grootte van de vleesprijzen! ( beter zo als andersom)

Al met al weer een geslaagde koppelwedstrijd. Een ieder bedankt voor de deelname en tot volgend jaar!

Hieronder de uitslag,

De vakwinnaars H.Hartman/J.Strijker ( rechts) en H.Veltrop/H.Jeuring ( links)

Uitslag:

Vak A                                                       Gewicht ( gr.)

1. H.Veltrop / H.Jeuring                     6932
  2. S.Mol / J.Vos                                   4196