eindstand clubcompetitie 2012

Donderdag, 19 juli 2012

Weergoden spelbreker clubcompetitie 2012

Eindstand Clubcompetitie Bekend
De weergoden hadden dit jaar grote invloed op de competitie, er zijn namelijk 2 wedstrijden afgelast! Bij de eerste twee wedstrijden ging alles zoals het eigenlijk hoort, goed weer, goede opkomst en een ieder wist wel een visje te vangen.

Bij de derde wedstrijd begonnen de problemen, donder en bliksem, de wedstrijdcommissie zag zich genoodzaakt de wedstrijd stil te leggen. Na een kwartiertje werd de wedstrijd hervat en verder gewoon uitgevist.

De vierde wedstrijd werd er door de weerman van Drenthe en buienradar een droge avond beloofd!!!! Net begonnen met de wedstrijd en daar sta je dan, het leek zo dreigend dat de wedstrijdcommissie het verstandige besluit nam om de wedstrijd af te gelasten.

Wedstrijd vijf was in alle opzichtenrustig, als je met 82 gram in de prijzen valt zegt dit genoeg.

De zesde was een wedstrijd voor de heer Arends, hij wist maar liefst 8300 gram te vangen en viste iedereen naar huis!

De wedstrijden zeven en acht waren rustig, de vis was moeilijk te vangen en dit was aan de uitslagen te zien, veel nullen!

Wedstrijd nummer negen was redelijk, een ieder wist behoorlijk vis te vangen, geen platten maar wel mooie voorns.

Dan de laatste wedstrijd, tussenstand zeven man los van de rest met nummer twee en drie op twee punten van de koploper. Dan vissen, ben je net bezig en ja hoor begint het te donderen en te flitsen, weer een klus voor de wedstrijdcommissie. Eerst tien minuten stil leggen en het leek beter te worden dus kon er verder gevist worden maar de weergoden lieten de bui weer omkeren en er zat niets anders op dan ook deze wedstrijd af te gelasten, de juiste beslissing!! Het was balen voor de nummers twee en drie, nu ze niet de kans kregen om de koploper te pakken, volgend jaar maar beter dan ??
Bij dezen wil ik de wedstrijdcommissie complimenteren met het inzicht en handelen met deze omstandigheden.

De eerste zes en prijswinnaars van de competitie 2012

Punten                 gewicht
1. H.Hakkers                        682                       18722
2. A.Slagter                           682                       16582