Snertwedstrijd

Donderdag, 30 oktober 2014

Veel belangstelling voor jaarlijkse snertwedstrijd

Snertwedstrijd 28 Oktober 2014

De laatste viswedstrijd georganiseerd door de vereniging is traditioneel de snertwedstrijd. Met een opgave van 47 wedstrijdvissers zitten we bijna aan het maximum aantal wat betreft parcours. Met het zachte weer van de afgelopen tijd zou er toch een aardig visje moeten kunnen worden gevangen. ’s Morgens verzamelen bij prins op de parkeerplaats, met zoveel deelnemers een drukte van belang. Toch moeten we met z’n allen in de gaten houden dat de toegangsweg tot het bedrijf ten allen tijden open blijft anders kan de toestemming die we hebben van Prins wel eens in het geding komen! Dan nu even over de wedstrijd, bij het opbouwen een regenbui voorspeld niet veel goeds maar gelukkig was dat de enige bui tijdens de wedstrijd. Over het algemeen werd overal wel een visje gevangen en je moest dan ook boven de twee kilo zitten wilde je aanspraak maken op een prijs. Na de wedstrijd met z’n allen richting the Spot voor een overheerlijke bord snert met alles erop en eraan zelfs een paar “zwienepootn”. Hiervoor toch een compliment naar kok van the spot! Hieronder de prijswinnaars van de snertwedstrijd.
Vak A               Gew. ( gr.)             Vak B          Gew. ( gr.)
1 H.Post           3850                       1 A.Slagter      3450
2 W.Oosting      3670                      2 H.Oosting    3420
3 H.Robben       3530                      3 G.Hekhuis   3260
4 H.de Groot     3520                     4 L.de Vries    2860
5 H.Hartman     3490                       5 R.Klaasen   2850
6 H.Hakkers     3140                      6 R,Arends     2760
7 B.Visser        2670                       7 F v/d Bosch 2410

Over het algemeen toch een geslaagde wedstrijd en ik hoop jullie volgend jaar allemaal weer te zien tijdens de snertwedstrijd van het volgende seizoen!