Vrijwilligers gevraagd snoeien waterkant

Donderdag, 5 maart 2015

Vrijwilligers gevraagd voor snoeiwerkzaamheden waterkant, verzamelen aan de kanaallinie ZATERDAG 14 MAART om 9.30 uur

Hallo vissers,

Na verschillende gesprekken met de gemeente ism HSV 't Meuntje en HSV 't Baarsje over de boomgroei aan de waterkanten van de door onze verenigingen vaak gebruikte wedstrijdwateren is het volgende besloten.
We mogen zelf de snoeischaar in de hand nemen zodat we weer gewoon aan de waterkant kunnen gaan zitten te vissen zonder last van overhangende takken!!!

Dus bij deze wil we graag een groep vrijwilligers bij elkaar hebben om te gaan snoeien!

WANNEER: ZATERDAG 14 MAART

WAAR:         VERZAMELEN AAN DE KANAALLINIE

TIJD:             9.30 UUR

Laat even weten of je van de partij bent, zoals men weet vele handen maken licht werk!!!!
Aanmelden: G.Exel   06-40035942