Federatieve clubkampioenschappen HSF Groningen Drenthe

Woensdag, 25 februari 2015

Grote opkomst informatiebijeenkomst clubkampioenschappen federatie

Op dinsdag 24 februari een bijeenkomst op het federatiekantoor over het eventueel organiseren van clubkampioenshappen binnen onze federatie. De opkomst was groot en de vergaderzaal dus afgeladen vol. De bedoeling van deze clubkampioenschappen is om zoveel mogelijk vissers aan de waterkant te krijgen en daarom is de deelname gratis. De opzet die als voorstel van de federatie kwam was flexibel en werd door de inbreng van verschillende verenigingen meerdere keren aangepast en uiteindelijk tot een definitief voorstel te komen. Het is de bedoeling dat er wedstrijden tussen de verenigingen worden gevist, waarbij de tegenstander door loting wordt bepaald en de eerst gelote als thuisclub wordt aangemerkt. Er word gevist op stek, het aantal vissers per vereniging is onbeperkt, de uitslag wordt bepaald door de 5 beste uitslagen per vereniging. De winnaar gaat verder naar de volgende ronde en de bedoeling is dat er een finale wordt gehouden tussen ongeveer 3/4 verenigingen. Na de finale vindt er een BBQ plaats voor alle deelnemers aan de finale. Natuurlijk zijn er naast de eeuwige roem ook leuke prijzen te winnen voor de verenigingen.

Als vereniging hopen wij natuurlijk dat zich een flink aantal leden zich voor deze wedstrijd aanmelden!!!

Verdere informatie over aanmelden enz.... volgt zo spoedig mogelijk